onsdag 21 juni 2017

Test efter test efter test

Ja men när ska det ta slut egentligen? Ett test leder till ett annat test och det känns som om ju mer de undersöker ju mer hittar de. Hade en diskussion med syrran igår och då sa jag att det skulle kanske vara bättre att bara köra på och inte veta allt. Jag tror nämligen att man mår sämre av att veta minsta lilla sak. Nu får jag inte träna. Vet inte ens om jag får flyga till vår snart planerade resa! WTF?

Hur jag mår? SKIT! Vet inte om det beror på avsaknad av träning eller om det ÄR något annat som spökar.

Jag trodde att allt skulle vara klart denna vecka, dvs undersökningar, men eftersom de hittat saker som de inte förväntade sig att hitta, så blir det alltså "couple of more tests". Inte nog att hjärtat krånglar, så ska tuttjäveln ställa till det också! Japp, plattogrammet visade på "abnormalities" och då ska jag på vidare undersökning för det OCKSÅ!

Hjärtat då? Första preliminära svaret är "weakend heart" and "calcium in coronary arteries". Förutom det så har de också sett någonting i höger lunga.

Japp, roligare än så är det inte just nu. Tyvärr.

Inte det roligaste inlägget men nu får jag bara hoppas på att alla utrustningar varit okalibrerade eller haft skitiga linser så alla resultat är falska eller så har jag en tuff resa framför mig.

5 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Hoppas också på att det egentligen inte är nåt. Du är ju stark som en björn. Kramar.

Annika sa...

Men fan också. USCH.
Det behöver ju inte vara ngt farligt, Taina. OCH hjärtat finns det så bra mediciner för, de kan säkert ställa allt tillrätta om så behövs.
Avskyr att du inte mår bra. DU är en stark tjej,
This too SHALL pass!!!
Kramar i massor, massor!!!!

Christina sa...

Usch vad tufft... men som redan sagts ovan, det behöver inte vara så farligt. Du är en tuff och stark tjej, vi tänker på dig och håller tummarna för att det är något litet och lättfixat!
Massor av kramar!
C

Lena W sa...

Vi skickar en massa krya-på-dig-kramar Affe o jag❤️

Karin sa...

En riktigt stor styrkekram från oss. Tuffa Taina, du fixar det här!❤�� Kram
Anders och Karin