tisdag 4 april 2017

April, april du...

...är välkommen! För snart har Liisa "spring break" och det ska banne mig jag också ha! Utmaningarna på jobbet fortsätter och jag är verkligen sliten. Känns som om jag jobbar dygnet runt, skickar mina anställda hit och dit och en del får till och med byta resplaner mitt under själv resan. Som tur har jag underbara medarbetare. Det här fixar vi. Det här kommer vi ur, även om det just nu är tungt. Mycket tungt.

På fredag, då ska jag slänga upp benen, stänga av datorn och koppla ur hjärnan en hel vecka! Hör ni det? En HEL vecka!

Det är april, det är vår, men första april började med snö. Ugh. Vi har flera snöhögar på tomten än och jag funderar på om de någonsin ska smälta bort. Jag vill börja se grönt och blommor. Inte brunt skit typ "det som göms i snö kommer fram i tö." DINO!

Så urbota trött, eller avundsjuk, på alla förbannade Instagram bilder på blommor och blommande träd! Hos andra men inte här. Ska skriva om Orups låt "men jag har bara SNÖ hos mig, måste ha retat gudarna..."

På tal om snö, så ska vi ju se mer av den varan i nästa vecka. Sand mellan tårna får vänta.

Lite random bilder:

Titta på "bajsklumparna"! Dags att för-så! 

HA! Den som letar han hittar!

Jag och min partner in crime på en springtur. Tänk att han fyller 9 år snart!

Liisa bjöd hem en kompis på sleep over. Ja då fick hon minsann städa innan. Jag driver inget hotell precis.

En mamma-dotter middag på Antonio's i Simpan



Inga kommentarer: