söndag 19 mars 2017

Design

Nu tror väl ni att jag har fått fnatt med den där rubriken. Design. Vad fan vet hon om design? Jag är inte skolad inom det området, men nog kan jag tycka till och ha min åsikt. Tur att vi har olika smak, för annars skulle väl världen se bra trist ut, eller hur?

I alla fall så var jag hos frissan igår. Nej, jag har INTE tagit bild på frillan även om Liisa, som följt med, sa högt inne i salongen, "Mom, post on Instagram!" Fick några blickar så jag avstod. Däremot så smygknäppte jag inne på salongen, som jag tycker är så coolt inrett. Ägaren, som passar perfekt in i denna inredning, fick jag ingen bild på. Kunde ju inte gå fram till honom när han höll på att klippa/färga, för att ta bild som en jäkla paparazzi! Jo, det kunde jag ju och ljugit om att jag är proffs och tänkte skriva en artikel till en inredningstidning. Men det hade han nog avslöjat ganska snabbt med tanke på avsaknad av proffskamera och "annat".

Kolla taket!

Där står min frissa. Coola Katie, som också klipper Liisa. Och Bella när hon är här.


Dessa färger alltså. Love it!



2 kommentarer:

Annika sa...

Vilket ballt ställe. Så där ser det inte ut hos min frissa!
Ja, jättefint inrett är det. KUL och lite annorlunda. DET gillar jag.
Hoppas att du blev nöjd med håret också.
Trevlig helg!!!
Kram!!

Taina sa...

Annika,

Det är så trendigt (tror jag ialla fall) på det här stället. Ägaren är hur cool som helst. Trippar omkring som ett "fruntimmer" men har fru och barn så INGA förutfattade meningar här inte...Han är verkligen annorlunda. Nu ÄR det helg och det behöver jag. Kram på dig!