söndag 13 november 2016

Grattis på farsdagen älskade pappa

Det är farsdag idag. Inte här i USA men i Finland. Och i Sverige tror jag?

I alla fall så ringde jag min fina pappa och han blir så glad varje gång man ringer. Tyvärr har min pappa drabbats av Alzheimers och jag tycker det är så jobbigt. Jag märker att han förändras varje gång jag ringer. Han har "bra" dagar och "mindre bra" dagar. Idag var en bra dag då min bror med familj överraskade honom med ett besöka honom i Pori! Själv bor brorsan utanför Helsingfors.

Stort grattis min fina, fina pappa. Önskar jag kunde ge dig en kram. Fick i alla fall en pratstund med dig och du lät så glad. Och mätt! Ja ni hade varit till "klubben" och ätit god mat.

Tre generationer. Love you all!!!
Här med min fina svägerska, som också heter Taina!

1 kommentar:

Annika sa...

Ja, jag fattar så VÄL att du också vill vara där.
Alzheimers, så himla JOBBIGT.
Kan inte ens föreställa mig. HOPPAS att ni kan ses snart, ni två.
Stora kramar från mig!!