onsdag 31 augusti 2016

Bruten tå stoppar mig INTE

Jag vet, inte kul, men vad gör man? Igår deltog jag spontant i ett Zumbapass när jag besökte en av våra fabriker. Hade inga gymkläder med mig och vi körde ute på gräsmattan. Skulle ta det lugnt pga av detta plus att jag hade en två-timmars bilkörning efteråt. Jo tjena! Lugnt? Jag? Ha, där körde jag som aldrig förr i en loco cumbia och vips så "fastnade" tåjäveln i någon förbannade mullvadsgång (en upphöjning i gräsmattan)! Stannade inte utan körde på. Ont som satan, men det var bara att dra på smilbanden och köra klart "loco".

Imorse inte så kul. Vaknade med blå tå som inte går att röra. Drog på mig mina träningsskor. Inte kul. Men innan dess så lade jag på ett Hello Kitty plåster på bandaget i förhoppning om att det skulle lindra värken. Körde mitt pass! Om det gjorde ont? Tacka fan för det!


Inga kommentarer: