måndag 2 april 2012

Ett kallt Gbg

Hualigen sa kallt det ar har i Goteborg. Minus 2 nar jag landade pa Landvetter imorse! Tur att jag tog med mig de ratta traningskladerna for har ska det springas tidigt imorgon bitti. Hurra vad jag ar bra, eller hur?

Flyget hit gick riktigt bra och jag lyckades faktiskt sova 3 timmar pa flyget! Det ar nog rekord for min del. Maste ha varit astrott. Val framme i Gbg sa kunde jag vila en timme innan jag tog en dusch och drog ivag till kontoret. Fick traffa en av de dar "nya" unga, valutbildade kollegorna. Ett tag satt jag dar och spanade om det fanns NAGOT som var fel, men icke. Hon ar smart, ung, snygg, valutbildad och TILLIKA trevlig! Fatta att jag plotsligt kande mig mossig. Fods de sa dar?Nar vi sedan avslutade dagens mote sa kom vi att snacka om lopning. Guess what? Hon ar en hejare pa det OCKSA!!! Tur att jag inte ar 30 langre for ojoj vilken konkurrens det ar dar ute nu.

Ikvall blev det middag med kollegor som jag ska tillbringa morgondagen med. Mycket trevligt. Och gott. Nu ska jag sova nagon timme.

Lite unnar jag mig pa flyget...


En trotter och en fjantig "fotografera-sig-sjalv-Taina".

4 kommentarer:

alegni sa...

men du är lika fit och snygg som vilken 30-åring som helst!
KRAM

Melting Pot sa...

Men Taina - då är hon ju precis som du!:)
Patrik tycker också att det är kylslaget här. Han lämnade ett varmt Bangalore i +35 och landade i söndags i +7.
Själv sitter jag och tittar ut på den frostiga fina morgonen, klar att gå till jobbet, men med det blir det inget. Lilleman sjuk:( Får bli kaffe och nyhetsmorgon i soffan. Ha en bra dag. Kram

Camilla sa...

Du behöver inte känna någon konkurrens Taina. Tänk att hon har ju härmat dig i allt. Vilken förebild du är:)

Kallt är det ju som sagt. Askallt.

Kram

Desiree sa...

Skönt att resan gick smidigt och att du lyckade sova i hela tre timmar. Inte dåligt alls. Det tror jag inte jag själv skulle lyckas med. Du ser ovanligt fräsch och pigg. Inte alls som om du precis har flugit långt. Du får ha en bra tid i Götet. Usch låter dock kallt med minus 2. Det ska ju vara vår nu och inte vinter.
Kram!