söndag 25 mars 2012

Ni får ursäkta...

...men nu ÄR det mycket. Jonas har dragit iväg igen. Ja inte rymt då utan åkt på "bizznizz". En annan har farit som en jojo mellan husen. Imorgon kommer vår property manager och ska fotografera huset för annons. Vad tror ni det innebär? STÄDNING!!! Sedan ska det väl springa en massa löst folk här. Kommande hyresgäster alltså.

Klockan är tjugo i nio på kvällen och jag kom på att jag har inte ätit sedan 12. Något hungrig är jag så nu blir det lite rester från min fullkornspizza.

Jag får skriva mer om min vecka i Sverige i ett annat inlägg. Om en vecka drar jag till Svedala igen. Japp, ni läste rätt! Klippkort?

Bara EN sak till. Träffade några av de nya grannarna och de är HUR trevliga som helst. Kvinnan blev alldeles till sig när hon hörde att vi var från Sverige (ja jag sa att jag är FINNE). Liisa har fått en ny kompis som bor mittemot oss. En flicka som går i samma skola och är bara ett år äldre än Liisa. Bra va??

Just det, pizza var det.

Ha det!

Inga kommentarer: