onsdag 19 oktober 2011

Sliter mitt hår

Nu skulle jag vilja använda många och långa kraftuttryck! Min jobbdator har precis vägrat låta mig komma åt flera applikationer, vilket gör arbetet omöjligt att utföra. Vet ni vad, om sisådär 40 minuter börjar mitt web ex möte med Europa- enheterna. Innan dess har Helpdesk lovat att ringa och lösa problemet åt mig. Tjena. Har väntat i 1,5 timme nu. Finns det någonting som kan stressa upp en mer?????? Ja, att vara pilot och upptäcka att motorerna är borta kanske?

GAAAAAAAAAAAHHH!


5 kommentarer:

Loppan flyttar västerut... sa...

Fy, datorer o bilar ska bara funka annars blir man galen! Lycka till, håller tummar.
Kram

Annika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annika sa...

Jag hade precis tänkt skriva de ord Åsa skriver ovan. DE stämmer så VÄL!
DET ska bara funka allting. SKIT OCKSÅ.
FATTAR stressen!!!
Måtte det ordna sig!
KRAMAR!!!

Fröken fräken sa...

Usch jobbigt, jag hoppas att det löser sig snabbt.

Camilla sa...

Hoppas att det hela löste sig. Men vad frustrerande att sitta och vänta på att folk ska återkomma när tiden bara rinner iväg.

Skönt att din pappa nu verkar må mycket bättre. Jag hoppas på snabbt tillfrisknande för honom.

Kram