måndag 17 augusti 2009

Titta på KEN LEE och ni får ett gott skratt. Promise!

12 kommentarer:

mammigranten sa...

Haha! Den är ju bara så *pip* bra!

Saltistjejen sa...

Ja visst är den heeeelt underbar!!!
:-)

Mia sa...

Hjälp vad bra! Sitter och skrattar så att tårarna rinner här på jobbet! Tack för ett riktigt gott skratt! Kram!

underytanjag sa...

ja man kan ju inte låta bli att le iaf!

Annika sa...

Jag vet, det där är bara föööör komiskt...pinigt och skitkul på samma ggn!

OCH ni har varit på Idol Live Tour. COOLT!!!
Klart att de tre du listade var bäst! OCH jag förstår att Kris inte syntes. Det gjorde han ju inte på TV heller!!

KRAMAR!!!

Klara sa...

Hahahaha! Den var jättebra! :D

SweFlo sa...

Jag kommer ihåg när jag såg den första gången.... får nog erkänna att när jag var liten sjöng jag engelska sånge rpå samma vis... och vi ska inte gå in på vad jag döpte om vissa ameriaknska produkter till: Sun Maid russin, 7-up, jag hade lite egna ideer om vad de hette och hur det uttalades...! Så jag förstår den stackaren! Men kul är det!

Suzesan sa...

Haha så roligt hahaha. Jag skrattade så mycket.

Asså den har ju fått en ny bejublad text:)Jag "lånar" den till min blogg. Måste. Bytt bytt kommer aldrig igen.

WOw hade ni det så bra på er IDOL Live Tour. Fin bild på dig och dottern:)

Kram
/Susanne

Suzesan sa...

Jo föresten jag skickade för fort.
En kompis älskade den där med texten "Words.... don't come easy to me"....han hörde inte vad de sa så istället så sjäng han högt..."Words mackamisi to me"

Innerligt sjöng han min goe LillIngo;)
Åhh vad jag saknar honom NU!!

Kram
/Susanne

Taina sa...

mammigranten:
Eller hur? Så pip bra!

Saltis:
Jag kunde inte ha gjort det bättre! Hahahaha!

Mia:
Det var så lite så. Bjud igen du bara ;)
Kram

underytanjag:
Härligt att du fick le lite...

Annika
Pinsamt ja!

Kris var så ynklig och osynlig. En mes! Nä tacka vet jag Adam. VILKEN ENTRE!!! Helt sjukt bra!!!
Kram

Klara:
Tänk att det finns så mycket kul på Youtube. Det var min syster i Finland som tipsade mig om denna...

Sweflo:
Ja usch ja. Jag har nog gjort samma sak och använt helt fel ord. Men kul är det!
Suzesan:
Mackamisi! Hahahahahaha! Hur de kan få till det!

Visst är det en fin bild? Det tycker jag med :D

Kram

Anna, Fair and True sa...

Vilken gammal klassiker! Alltid lika kul!

Taina sa...

Anna, Fair and True:
Så den var gammal? Jag hade aldrig sett den förut och kan titta om och om igen på den. Såååååå kul!