fredag 10 april 2009

Fredagstema...det bidde inget

Västmanländskans val av dagens Show & Tell är Långsamt. Tyvärr hinner jag inte med det idag. Önskar bara att tiden gick lite långsammare just nu.

Sverigebesöket tar ju sin lilla tid och påskfirandet sin. Idag kommer ju även sonen. Jipppiiii! Honom har jag ju inte sett sedan augusti förra året. Längtar!

Idag blir det ett besök till Mark Twain House i Hartford.

Önskar ALLA en GLAD PÅSK!

....psssst kvasten är putsad och nu ska det skrämmas här på vår Lane. Då blir det nog snack i stugorna om The Desperate Working Wife from Sviiiden ;)

10 kommentarer:

thebromanders sa...

Ja, ha en riktigt härlig påsk och njuuut av ert Sverigebesök! Hur länge stannar de??

Saltistjejen sa...

Hoppas ni får en riktigt härlig påskhelg nu med familjen!! Måste vara underbart att få träffa din son efter så lång tid Taina! :-)
Ha en bra påsk och rå om varanda nu!
KRAMAR!

Hannelen pääsiäistä sa...

Glad påsk!

Mia sa...

Jag har varit och besökt Mark Twains hus! Vi hälsade på vänner till mina föräldrar som bodde i Connecticut i slutet på 80-talet. Hu vad länge sen...! ha en underbar påsk. Kram!

Anna, Fair and True sa...

Har heller inte hunnit med något fredagstema. Eller hunnit kanske jag hade gjort. Men ville hellre umgås med mamma, pappa och morfar. Så dagen var ganska långsam ändå :)

Anna, Fair and True sa...

Glad påsk skulle jag säga också!

Fröken Anki sa...

Glad Påsk! Och ha det riktigt kul med besöket. Här blir det påskbord med svensk-gänget! Ska bli trevligt!

Kanske hinner du i alla fall ta en tur till Blåkulla med kvasten? I så fall ses vi där. ;D

Lia sa...

Ha en underbar helg med familjen! Lite uppdatering om sonen skulle ju inte skada, han gör mig nyfiken med studier och annat =). Är han kvar här hemma i swiiiiden?

Och en till som har SHOPPAT i påsk! Nice med nya löparskor, kan se hur du flyger fram till alla hemmafruarnas avund =). Kram söta Taina

StrandMamman sa...

Hyvää pääsiäistä! Hoppas att inte alla grannarna fick hjärtslag och dog! :))

Anonym sa...

Ett försenat Glad Påsk härifrån också! Det ser ut om som ni haft det riktigt mysigt i helgen med hela familjen samlad!!
Nu är nästan allt mitt påskgodis uppätit... ;-)
Kram!